Welkom bij onze klantenservice: garantie

Wij hebben geprobeerd alle informatie met betrekking tot de garantieperioden van onze producten voor u te verzamelen en alle vragen te beantwoorden. Mocht u toch nog een vraag of opmerking hebben dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen per e-mail of telefoon. 

 

<<Terug naar het klantenservice overzicht

 

 


Garantie

 

14 dagen retourtermijn

Wij doen er alles aan om u via onze website een juist beeld te geven van onze artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan dit binnen veertien dagen geretourneerd worden.  Voor alle bestellingen die u via internet doet , geldt de Wet Kopen op Afstand. Dit betekent dat u het recht hebt op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product. Binnen deze periode mag u het product gewoon retourneren. Hiervoor gelden wel een aantal aandachtpunten:

- De kosten van de retourzending komen voor uw eigen rekening.

- U brengt ons op de hoogte van de retourzending van uw product.

- Het product met eventuele toebehoren wordt compleet geretourneerd en indien mogelijk in orginele verpakking.

Mocht u een product willen retourneren en u kunt niet aan deze verzoeken voldoen, neem dan contact met ons op: samen bedenken we een oplossing.

Na het verstrijken van de afkoelingsperiode is het niet meer mogelijk de producten zonder reden te retourneren. Wel kunt u aanspraak maken op de garantiebepaling van het betreffende product. ToysGarden hanteert altijd een garantietermijn die overeenkomt met de fabrieksgarantie. En altijd geld: niet tevreden of aanvullende vragen, neem contact met ons op, wij zullen altijd proberen het op te lossen want wij zien graag al onze klanten tevreden en hopen dat u en uw kinderen nog lang plezier heben van het bij ons aangeschafte buitenspeelgoed.

 

Garantietermijn

U hebt een zichttermijn van 14 dagen, binnen die termijn mag u een product in originele verpakking zonder opgaaf van redenen op uw eigen kosten retourneren. Na deze termijn valt een artikel onder de fabrieksgarantie. Hebt u buiten alle termijnen en garanties om toch een klacht over een bij ToysGarden aangeschaft product? Wij staan 100% voor garant voor de kwaliteit van ons speelgoed dus heeft u ergens een klacht over neem dan contact met ons op en wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

 

Defecte artikelen

Ontvangt u van ToysGarden een defect product? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij zorgen zo snel mogelijk voor vervanging.

 

Niet correcte leveringen

Hebt u een verkeerd artikel ontvangen? Of het juiste artikel in een verkeerde uitvoering? (type of kleur) Neem dan zo snel mogelijk contactmet ons op en wij zorgen zo snel mogelijk voor vervanging.

 

Suggesties, opmerkingen of klachten

Bent u tevreden? Zeg het voort of laat een berichtje achter op ons contactformulier! Bent u niet tevreden? Zeg het ons! Alleen als wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij er iets mee doen. Heeft u een klacht over een product, service of andersinds; dan kunt u uw klacht schriftelijk doorgeven via het contactformulier, email (klantenservice@toysgarden.nl) of u stuurt een brief naar: ToysGarden, Molenweg 129a, 6543VA te Nijmegen. Wij nemen dan binnen drie dagen na ontvangst contact met u op om de klacht te bespreken. ToysGarden is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk en hanteerd als zodanig haar voorwaarden en richtlijnen. Mocht u na de klachtenafhandeling door ToysGarden toch niet tevreden zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en trachten het geschil op te lossen.

 

 

Veilig betalen met:

betalen

Wij verzenden met:

betalen

Wij zijn aangesloten bij:

onze vermelding op www.keurmerk.info betalen

Like ons op Facebook:

We houden u graag op de hoogte via onze Facebook pagina.